You Make Me Feel

Hey I got an Nintendo 3DS!!

Add me people…My friend code is 2294-5549-5109

I am absolutely loving Pokemon X! 

we-would-rather-be-dreamers:

pierakor:

spoopyvaporeon:

dungeon-crawls:

How my campus Starbucks prepares for Swampcon

OH MY GOD THIS IS AWESOME HOW DID I NOT NEED COFFEE WAAAAT

This was the coolest shit

THE MAGIC ONE THOUGH

(via melissatheloveranydreamgirl)

pokemoncap:

STOP.

(via irrelevantcontent)

rohem:

immediately disgusted by porn after i cum

Omg I thought I was the only one. 

(via thereisnosuchthingasafairytale)


I swear.

glacierwhore:

Playing LOL topless because its a wonderful gloomy Saturday.

chachitaty:

LOL - Singed
Pixiv ID: 40769974Member: ES嵐

chachitaty:

LOL - Singed
Pixiv ID: 40769974
Member: ES嵐

sharpthegamer:

xD
fishcheese:

 This is pretty damn accurate to when I got my first penta…. I woke up the house in a fit of joy. It was 1v5 as Caitlyn. I don’t think I’ve ever been more excited before!

fishcheese:

 This is pretty damn accurate to when I got my first penta…. I woke up the house in a fit of joy. It was 1v5 as Caitlyn. I don’t think I’ve ever been more excited before!

quietthingsneversaid:

LoL has messed with my life. I finally started my period after being late 3 days. My words out of excitement were, ” FIRST BLOOD!!!”

cooga01:

CaramellDansen

thespoopmaid:

elligator:

I don’t think enough people remember that Grease ends with Danny and Sandy getting into a car and flying away

with zero explanation.

image

(via thenameisshovel)

bigdhutch:

whyi-s-m-i-l-e:

Haymitch!

Do you wanna build a snowman?

DYING ^^^^

(Source: starkbrandons, via thenameisshovel)